Palvelulomakkeille rekisteröityminen, yritykset
Palvelulomakkeille rekisteröityminen vaatii henkilökohtaiset pankkitunnukset tai mobiilivarmenteen.
Käytössä on yleisimpien verkkopankkien tunnistautumispalvelut: Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, Nooa Säästöpankki, Nordea, OP, POP Pankki, S-Pankki, LähiTapiola, Ålandsbanken.
Palvelu toimii Edge-, Firefox-, Chrome- ja Safari-selainten yleisimmillä versioilla. Microsoft IE:n kanssa kaikki välilehdet ja toiminnot eivät välttämättä toimi.
Mikäli sinulla on jonkin muun pankin verkkopankkitunnukset kuin edellä mainittujen pankkien tai ei ole käytössä lainkaan henkilökohtaisia verkkopankkitunnuksia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Rekisteröitymisen yhteydessä käyttäjä hyväksyy palvelun käyttöehdot. Käyttäjä vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta ja ajantasaisuudesta.
Voit rekisteröityä yrityksesi edustajana palveluun henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksillasi ja yrityksen tiedoilla.
Rekisteröidy yritysasiakkaana
Vaihe 1: Valitse yritysasiakas
Vaihe 2: Pankkitunnistus/mobiilivarmenne: Valitse pankkisi logo ja anna henkilökohtaiset pankkitunnuksesi.
Vaihe 3: Käyttäjätiedot 1/2: Anna edustamasi yrityksen nimi, y-tunnus ja asiakasnumero. Tarvittavat tiedot löydät yrityksesi sähkölaskulta. Jos yritykselläsi on useita asiakasnumeroita, rekisteröi yksi niistä ja ole yhteydessä asiakaspalveluun muiden liittämiseksi tiliisi.
Vaihe 4: Käyttäjätiedot 2/2: Täytä tähdellä merkittyihin pakollisiin kenttiin omat tietosi sekä taltioi käyttäjätunnuksesi ja salasanasi. Lue ja hyväksy käyttöehdot.
- Käyttäjätunnuksena käytetään oletuksena sähköpostiosoitetta, mutta voit vaihtaa sen myös muuhun tunnukseen/sanaan.
- Salasanan minimipituus on 8 merkkiä ja siinä pitää olla merkkejä vähintään kolmesta eri merkkiluokasta: isot kirjaimet, pienet kirjaimet, numerot ja erikoismerkit.
Vaihe 5: Vahvistus: Tarkista antamasi tiedot ennen lomakkeen lähettämistä.
Ongelmatilanteissa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme p. 09 829 0900.