Kehitämme asiakasviestintäämme
Konsernissamme tapahtuneiden yhtiömuutosten vuoksi, emme toistaiseksi julkaise asiakaslehteä, eikä vuosikalenteria 2021 ole saatavilla. – Pahoittelemme tilannetta.
Viestintä ja erityisesti sen kanavat muuttuvat hurjaa vauhtia
Olemme määritelleet strategiassamme, että haluamme olla ”asiakkaallemme luotettava kumppani ja arjen varmistaja” ja että ”asiointi kanssamme on helppoa ja hoidamme hommat kerralla kuntoon ”.
Nämä tavoitteet asettavat meille jatkuvan haasteen kehittää niin toimintaamme kuin myös asiakasviestintää ja siihen käytettäviä kanavia, pitkäjänteisesti ja samalla ajan hermolla pysyen.
Laadukas viestintä asiakkaan suuntaan on meille tärkeää. Kehitämme viestintää sekä palveluidemme sisältöä jatkuvasti asiakkaita kuunnellen ja pyrimme tekemään niistä käyttäjälähtöisiä ja ensisijaisesti digitaalisia. Esimerkkinä uusista palveluista, otimme keväällä käyttöön häiriötiedotuspalvelun, jonka kautta asiakkaamme saavat tekstiviestillä ilmoituksen sähkökatkoista sekä heihin vaikuttavista suunnitelluista jakelukeskeytyksistä.
Tavoitat meidät verkkosivujemme lisäksi montaa eri kanavaa pitkin
- Henkilökohtainen asiakaspalvelu, p. 8290 900, palvelemme arkisin klo 8.30-16.00. – Palvelupisteemme Peltolantiellä on toistaiseksi suljettu.
- Online-palvelu, 24/7, täältä löydät kotisi sähköenergian kulutustiedot, kaikki sähköverkkosopimukseen liittyvät tiedot sekä laskut.
- Facebookista: www.facebook.com/vantaanenergiasahkoverkot
- Twitteristä: www.twitter.com/Sahkoverkko
- Instagrammista: www.instagram.com/vantaansahkoverkko
Mukavaa vuodenvaihdetta ja hyvää uutta vuotta kaikille asiakkaillemme!