Siirry sisältöön

Helppoutta palveluihin uudella asiakaspalvelujärjestelmällä!

VE tyonantajamielikuva toimisto high res 18

Vantaan Energia -konserni otti käyttöön uuden asiakaspalvelujärjestelmän lokakuussa 2019. Uusi järjestelmä toi mukanaan helppoutta palveluihimme.

Otimme uuden asiakaspalvelujärjestelmän myötä käyttöön myös uuden Online-palvelun. Löydät Online-palvelusta kotisi sähkönkulutustiedot, kaikki sopimukseen liittyvät tiedot sekä laskut.

Pääset käyttämään uutta Online-palvelua rekisteröitymällä sinne pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella osoitteessa www.vantaanenergiasahkoverkot.fi/online.

Vanhojen Online- ja Raportointipalveluiden tunnukset lakkaavat toimimasta uuden palvelun myötä.

Aiempien vuosien sähköenergian kulutustietosi sekä sopimustietosi vuodesta 2016 alkaen siirtyvät automaattisesti uuteen Online-palveluun.

Laskun tilinumero ja maksunsaaja muuttuvat

Uuden asiakaspalvelujärjestelmän myötä sähköverkkolaskusi tilinumero ja maksunsaaja muuttuvat. Käytäthän laskua maksaessasi aina laskulla näkyvää tilinumeroa. Mikäli olet e-laskuasiakas käy hyväksymässä verkkopankkiisi tuleva verkkolaskuehdotus, jossa uutena laskuttajana on Vantaan Energian Sähköverkot Oy. E-laskulle tilinumero vaihtuu automaattisesti. Mikäli e-laskuehdotusta ei käydä hyväksymässä, laskusi muuttuu automaattisesti paperilaskuksi.

Vantaan Energia Sähköverkot Oy (sähkönsiirto) uusi tilinumero on FI61 5000 0120 4160 93 / OKOYFIHH

Laskutuksessa poikkeuksia

Kaikki asiakkaamme saivat lokakuussa laskun, jossa laskutetaan sähkönsiirto syyskuun loppuun asti.

Kahden kuukauden välein laskun saavista asiakkaista osa sai laskun poikkeavalla rytmillä. Jos normaalisti saisit laskut syys- ja marraskuussa, sait laskun nyt myös lokakuussa.

Uusi asiakaspalvelujärjestelmä otettiin käyttöön 21.10.2019 ja uusi Online-palvelu myöhemmin samalla viikolla.

Usein kysytyt kysymykset aiheesta

Palvelemme sinua numerossa 09 8290 900 arkisin klo 8.30-16.